Ya Allah Ya Hayuu Ya Qayumm

Hidup ku dan matiku hanyalah untuk mu Ya Allah....Kuatkan lah iman ku dan berikanlah aku petunjuk mu dan lindungilah aku serta keluarga ku dengan rahmatmu ya Allah...Amin

Wednesday 29 August 2012

Doa pelaris perniagaan

Doa pelaris perniagaan

Untuk maju sesuatu perniagaan dan gemar orang datang membelinya, mahulah dibaca ayat ini semasa hendak membuka pintu pada sebelah pagi ia itu:
ِِبسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ
وَاِذَا رَأَوْاتِجَارَةً أَوْلَهْوَانِ انْفَضُّوْا اِلَيْهَا وَتَرَكُوْكَ قَائِمًا قُلْ ماَعِنْدَاللهِ خَيْرً مِنَ اللهِ وَمِنَ التِّجَارَةِ, وَاللهُ خَيْرُالرَّازِقِيْنَ
Bismillah Hiroh man Nir roh him.
Wa iza ro aw tijarotan aw lahwanin fazzu ilaiha wataro kuka ko iman kul maa ngindal lohi hoiran min nal lohi waminat tijaa roti, wal lohhu hoirur rozikin.

1 comment:

  1. Di sini ialah Benjamin hubungi butiran E-mel, lfdsloans @ outlook.com. / lfdsloans@lemeridianfds.com Atau Whatsapp +1 989-394-3740 yang membantu saya dengan pinjaman 90.000.00 Euro untuk memulakan perniagaan saya dan saya sangat berterima kasih, Sungguh susah bagi saya di sini cuba untuk membuat jalan sebagai ibu tunggal perkara-perkara tidak mudah dengan saya tetapi dengan bantuan Le_Meridian meletakkan senyuman di wajah saya kerana saya menonton perniagaan saya semakin kuat dan berkembang juga. Saya tahu anda mungkin mengejutkan mengapa saya meletakkan perkara seperti ini di sini tetapi saya benar-benar perlu menyatakan saya terima kasih supaya sesiapa yang mencari bantuan kewangan atau mengalami kesulitan dengan perniagaan yang ada atau ingin memulakan projek perniagaan dapat melihat ini dan memiliki harapan untuk keluar dari kesulitan .. Terimakasih.

    ReplyDelete